Tuesday 20 September 2011

Wyzwanie #11 - brelok

Witajcie!

dzisiaj mam przyjemność zaproponować Wam dość nietypowe wyzwanie ;)
Chciałabym, abyście stworzyły brelok (np. do kluczy, spodni, torebki itp.), w oparciu o kilka wytycznych.
Należy użyć:
- papieru (można go jakoś zabezpieczyć, np. nakleić na element akrylowy, plastikowy)
- minimum dwóch guzików
- tasiemki i/lub koronki i/lub sznurka

Mam nadzieję, że to wyzwanie będzie dla Was impulsem do wykreowania designerskich breloczków, które będą stanowić nietuzinkowy dodatek na co dzień :)

A teraz, chciałabym zaprezentować Wam prace dziewczyn z Design Teamu.
Po więcej szczegółów zapraszam na ich blogi :)

Ankan



Guriana


Madzioza


Magda(i)Lena


KOLOROWYptak


Spośród wszystkich nadesłanych prac zostanie wyłoniona ta najpiękniejsza, która otrzyma unikatowy banerek. Ponadto zostanie wylosowana jedna osóbka, która otrzyma bon na zakupy w sklepie scrapki.pl na kwotę 40 zł!


Na Wasze prace czkamy 2 tygodnie - do 3 października do godz. 23.59
Życzymy Wam udanej zabawy i wielu pomysłów :)

Prosimy o wklejanie linka bezpośrednio do posta zawierającego wyzwaniową pracę.

Pozdrawiamy serdecznie :*


7 comments:

  1. Piękne prace! Nie mogłam się oprzeć temu wyzwaniu:)

    ReplyDelete
  2. Moja praca nie będzie tak piękna i szałowa, jak prace Zespołu oraz jak już zgłoszone breloczki, ale zachciało mi się podłubać, więc jak już zrobiłam to pewnie jutro wstawię ;-) Zabawa fajna :)

    ReplyDelete
  3. Coś ty Twój breloczek jest przepiękny jak i prace całego zespołu, Gosi i Ayeedy ! Mi breloczek wyszedł dziwnie, ale w końcu trening czyni mistrza!;)

    ReplyDelete
  4. uff... udało mi się na czas :) Piękne te Wasze breloczki, mój taki skromny... Ale niech tam ;)

    ReplyDelete
  5. Kolorowy Ptaku, dziękuję za to wyzwanie i mobilizację do jego wykonania. Niezależnie od tego, czy innym brelok się spodoba, jestem szczęśliwa, że go teraz posiadam, bo nie mógłby być bardziej "mój" :)

    ReplyDelete